viernes, 21 de octubre de 2016

O carteiro sempre chama tres veces

Temos unha oficina postal na clase, onde un alumn@ durante unha semana é o encargado da mesma. Cada compañeiro cada día ten que escribir unha carta a un compañeiro do cole ou mestre cunplindo coas condicións gramaticais sinaladas. O encargado da oficina ten que correxir a ortografía, porlle un selo e cobrarlle o timbre cos cartos que teñen. Con posterioridade ten que entregalas polo centro ós compañeiros.

O telediario

Cada día os nenos dan o telediario a primeira hora da mañá. Cada neno leva o día anterior unha plantilla guión onde ten que poñer todos os aspectos traballados o día anterior na clase e explicalos brevemente aos seus compañeiros .Serve para dar todos os día un pequeno repaso dos contidos traballados, para traballar a escritura expositiva e para aprender a falar en público. .

O ultramarinos

Con esta tenda de barrio, traballamos diversos contidos sobre todo de carácter matemático. Os nenos son os verdadeiros artífices, e son eles os que o fan funcionar como >si dunha verdadeira tenda se tratase. Teñen unha asignación ecónomica semanal e con eses cartos teñen que facer as compras de toda a semana, fan os cálculos dos prezos, fan medicións de lanas, teas etc, o pasan moi ben.

Los fenómenos atmosféricos

En el área de ciencias, estamos trabajando la atmósfera y los fenómenos atmosféricos. Empezamos con nuestra propia construcción de la estación atmosférica, y más concretamente con el pluviométro lo que nos posibilitará en fechas próximas poder llevar a cabo mediciones climáticas en el entrono del centro y poder constatar el cambio climático que estamos sufriendo y tomar ciertas medidas dentro de nuestras posibilidades para concieciarnos de la importancia de cuidar nuestro planeta.

Cuentos acordeón

Estamos trabajando de forma importante la creatividad en la escritura y, para ello hoy trabajamos el cuento acordeón. Subiremos las mejores creaciones en fechas venideras. Como dice la gran Isabel Agüera, la historia de la escuela estaba plagada de soledad e incomprensión, hagamos de ella un nuevo mundo de creatividad y no permitamos que nuestra clase "hieda" a cementerio.

martes, 11 de octubre de 2016